"תמשיכו להוביל את נושא קידום הבריאות במגזר החרדי"

    עפר גדנקן No Comments on "תמשיכו להוביל את נושא קידום הבריאות במגזר החרדי"

    חבר מועצת גדולי התורה מרן הגאון הגדול רבי יצחק זילברשטיין שליט"א, לראשי הנהלת מכבי: "יש לכם זכויות רבות בנושא קידום בריאות, מניעת העישון אצל הבחורים בימי הפורים ועוד. מבקש שתמשיכו להוביל את נושא קידום הבריאות בציבור ובפרט בתחום הסוכרת וההשמנה".

    8:46
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on טראמפ מתייחס למהומות: "צריך להביס את הרדיקליים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת ימי הפורים ביקרו ראשי הנהלת מכבי במעונו של חבר מועצת גדולי התורה הגאון רבי יצחק זילברשטיין שליט"א. השתתפו בביקור יו"ר מכבי מר רן סער, מנכ"לית מכבי הגב' סיגל דדון-לוי, חבר הנהלת מכבי ודירקטוריון אסותא וחבר מועצת העיר בני ברק, הרב שמחה שטיצברג, מנהל מגזר חרדי במכבי ר' בן ציון פדר, ומנהל דוברות ותקשורת למגזר החרדי ר' משה שלזינגר.

    מנכ"לית מכבי הגב' סיגל דדון-לוי, ציינה בפני הגאון הגדול רבי יצחק זילברשטיין שליט"א, שהעשייה וההסברה שמכבי מובילה בתחום קידום הבריאות במגוון תחומים, הינה עשייה יומיומית במטרה להציל חיים, והדגישה שמכבי תמשיך ואף תגביר את העלאת המודעות בקרב החברים על מנת להציל חיים.

    יו"ר מכבי מר רן סער הודה לגאון רבי יצחק זילברשטיין שליט"א על כך שהוא מלווה את מכבי לאורך השנים בנושאים רבים הדורשים הכרעה הלכתית חשובה, ובפרט במחוז המרכז ובעיר בני ברק, שבה אחוז החברים הוא מעל מחצית מתושבי העיר. מר רן סער ציין בפני הגאון שליט"א, שזכה כבר כמה פעמים להגיע למעונו של הרב שליט"א.

    הגאון רבי יצחק זילברשטיין שליט"א, ציין לשבח את עבודת הקודש שמכבי עושה למגזר החרדי ובפרט בהתחשבות והתאמה לצורכי המגזר, והודה מאד על הפרויקט החדשני, עליו נתן את ברכתו לפני כשנה לפטנט הייחודי לתרופות הכשרות לפסח, ואמר שזה ימנע הרבה מכשולים, בירוקרטיה מיותרת ועוגמת נפש מרובה. עוד שיבח את ההובלה של מכבי לאורך שנים למניעת העישון בקרב בני נוער ובחורי הישיבות, וציין ששווה כל ההשקעה על מנת להציל בחור אחד מלהתחיל לעשן בימי הפורים. בנוסף הזכיר את הפרויקט שמכבי מובילה לקידום הבריאות בקהילה – "קו הבריאות", ועל כך שמכבי השכילה לעשות את כל התכנים מותאמים למגזר החרדי, יחד עם ד"ר הרב מנחם ברייר, המנהל הרפואי של בית הרפואה מעיני הישועה.

    הגאון שליט"א ביקש מהמשתתפים; "כמו שהובלתם מהפכה בעולם התרופות הכשרות לפסח, ובעידוד הנוער להימנע מעישון, אני מבקש מכם, שתמשיכו להוביל את נושא הבריאות במגזר החרדי, ובפרט המודעות בעניין הסוכרת וההשמנה שזה שאלה של פיקוח נפש ממש".

    בסיום דבריו איחל לכולם הצלחה רבה והמשך סייעתא דשמיא, ואמר לנוכחים "תזכרו שאתם שליחים של הקב"ה למנוע את החולי מעם ישראל ויש לכם אחריות רבה וגדולה לסייע לכלל והפרט, ולפעול בכל דרך להטמיע את החשיבות של חיים בריאים, כדי למזער חולים בעם ישראל".



    0 תגובות